Askås cyklar för Barncancerfonden
Sedan 2009 har Barncancerfonden arrangerat Spin of Hope och utfallet har förbättrats för varje år. 2018 samlades mer än 6,5 miljoner kronor in.
Sedan 2009 har Barncancerfonden arrangerat Spin of Hope och utfallet har förbättrats för varje år. 2018 samlades mer än 6,5 miljoner kronor in.
Nyligen presenterade IDG.se sin årliga rankning över Sveriges bästa e-handlare och två av fem i toppen jobbar med Askås som leverantör - Skincity och Care of Carl.
D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg är en given höjdpunkt och ett skönt vårtecken för oss på Askås. Detta år är vi plats med en rekordstor delegation för att nätverka och prata om dagens och framtidens e-handel.
Efterfrågade produkter, fokus på en personaliserad kundupplevelse och geografisk expansion. Framgångsreceptet för Desenio sedan resan tog sin början på allvar för fem år sedan och tillväxten fortsätter kraftigt uppåt.
Fotograf, konstnär och entreprenör. Bingo Rimér är en person ständigt i rörelse och på väg framåt. Sedan december kan han skriva in e-handlare på visitkortet.
Tillväxten fortsätter och för att möta den positiva utvecklingen vill vi göra omfattande personalrekryteringar. Vi söker nu fem nya medarbetare två backend-utvecklare, frontend-utvecklare, projektledare och säljare.
Nyligen lanserade Askås ytterligare en sajt och denna gång handlar det inte alls om försäljning. Kund är Säffle Pastorat och innehållet på sajten är gravplatser och fängslande levnadsberättelser.
En summering av det gångna året är alltid trevligt här på Askås. Inte minst med tanke på att vi har fått fler "kompisar" i vår e-handelsvärld. 25 nya kunder startade e-handel på Askås e-handelsplattform under 2018.
Askås går in i 2019 med en ny sälj- och marknadschef. Peter Smersfeldt har jobbat på Askås i fyra år och framöver kommer han fokusera fullt ut på att skapa fortsatt tillväxt och framgång för Askås och våra kunder.
Snart dags för lite välbehövlig julledighet för oss allihop. Vi vill verkligen passa på att tacka alla härliga kunder, nya som gamla och såklart alla våra betydelsefulla partners.
Det har passerat ett decennium sedan Bangerhead startades och det var Askås som från första början levererade e-handelsplattformen. Vi är nöjda med att vi valde Askås för tio år sedan och har aldrig sett en anledning till att byta, säger Thomas Grabe.
Långsiktigt varumärkesbyggande och tydligt fokus på att få in fler kunder. SoffaDirekt har jobbat målmedvetet det senaste året och när Black Weekend nu summeras syns effekterna . Trafikrekord på sajten och ett massivt försäljningsrekord under perioden.
10.00 på tisdag förmiddag gick startskottet. Bianca Ingrossos nya makeup-märke CAIA Cosmetics öppnade dörrarna och intresset var rekordstort.
Askås 9 är här. En e-handelsplattform som gör jobbet för alla. Prisvärd och funktionsrik redan i sitt grundutförande. Kraftfull, mångsidig och gränslös även för storsatsande e-handlare.