Sök
Askås cyklar för Barncancerfonden

Askås cyklar för Barncancerfonden

Sedan 2009 har Barncancerfonden arrangerat Spin of Hope och utfallet har förbättrats för varje år. 2018 samlades mer än 6,5 miljoner kronor in.

Care of Carl och Skincity Topp 5

Care of Carl och Skincity Topp 5

Nyligen presenterade IDG.se sin årliga rankning över Sveriges bästa e-handlare och två av fem i toppen jobbar med Askås som leverantör - Skincity och Care of Carl.

Dags för årets D-Congress

Dags för årets D-Congress

D-Congress på Svenska Mässan i Göteborg är en given höjdpunkt och ett skönt vårtecken för oss på Askås. Detta år är vi plats med en rekordstor delegation för att nätverka och prata om dagens och framtidens e-handel.

Desenios segertåg fortsätter

Desenios segertåg fortsätter

Efterfrågade produkter, fokus på en personaliserad kundupplevelse och geografisk expansion. Framgångsreceptet för Desenio sedan resan tog sin början på allvar för fem år sedan och tillväxten fortsätter kraftigt uppåt.

Bingo Rimér valde Askås

Bingo Rimér valde Askås

Fotograf, konstnär och entreprenör. Bingo Rimér är en person ständigt i rörelse och på väg framåt. Sedan december kan han skriva in e-handlare på visitkortet.

Askås söker  nya medarbetare

Askås söker nya medarbetare

Tillväxten fortsätter och för att möta den positiva utvecklingen vill vi göra omfattande personalrekryteringar. Vi söker nu fem nya medarbetare – två backend-utvecklare, frontend-utvecklare, projektledare och säljare.

E-handel möter kulturhistoria

E-handel möter kulturhistoria

Nyligen lanserade Askås ytterligare en sajt och denna gång handlar det inte alls om försäljning. Kund är Säffle Pastorat och innehållet på sajten är gravplatser och fängslande levnadsberättelser.

Askås-familjen växte under 2018

Askås-familjen växte under 2018

En summering av det gångna året är alltid trevligt här på Askås. Inte minst med tanke på att vi har fått fler "kompisar" i vår e-handelsvärld. 25 nya kunder startade e-handel på Askås e-handelsplattform under 2018.

Peter Smersfeldt ny marknadschef

Peter Smersfeldt ny marknadschef

Askås går in i 2019 med en ny sälj- och marknadschef. Peter Smersfeldt har jobbat på Askås i fyra år och framöver kommer han fokusera fullt ut på att skapa fortsatt tillväxt och framgång för Askås och våra kunder.

Tack för ett fantastiskt 2018

Tack för ett fantastiskt 2018

Snart dags för lite välbehövlig julledighet för oss allihop. Vi vill verkligen passa på att tacka alla härliga kunder, nya som gamla och såklart alla våra betydelsefulla partners.

Bangerhead och Askås firar 10 år!

Bangerhead och Askås firar 10 år!

Det har passerat ett decennium sedan Bangerhead startades och det var Askås som från första början levererade e-handelsplattformen. – Vi är nöjda med att vi valde Askås för tio år sedan och har aldrig sett en anledning till att byta, säger Thomas Grabe.

Rekord under Black Weekend för SoffaDirekt

Rekord under Black Weekend för SoffaDirekt

Långsiktigt varumärkesbyggande och tydligt fokus på att få in fler kunder. SoffaDirekt har jobbat målmedvetet det senaste året och när Black Weekend nu summeras syns effekterna . Trafikrekord på sajten och ett massivt försäljningsrekord under perioden.

Succé när CAIA Cosmetics lanserades

Succé när CAIA Cosmetics lanserades

10.00 på tisdag förmiddag gick startskottet. Bianca Ingrossos nya makeup-märke CAIA Cosmetics öppnade dörrarna och intresset var rekordstort.

Askås 9 har lanserats - en plattform för alla

Askås 9 har lanserats - en plattform för alla

Askås 9 är här. En e-handelsplattform som gör jobbet för alla. Prisvärd och funktionsrik redan i sitt grundutförande. Kraftfull, mångsidig och gränslös även för storsatsande e-handlare.

ARTIKEL 181-195 362. «Föregående 10 11 12 13 14 15 16  Nästa »  | Visa alla