Sök
Hållbarhet på riktigt är en <br /> självklarhet för Chhatwal & Jonsson

Hållbarhet på riktigt är en
självklarhet för Chhatwal & Jonsson

Chhatwal & Jonsson har jobbat med Askås e-handelsplattform i tre år. "Både vi och våra återförsäljare har haft en bra tillväxt och det är såklart jätteviktigt att vi har en stabil och fungerade e-handelslösning", säger VD:n Geetali Chhatwal Jonsson.
Protools lyfter med digital satsning

Protools lyfter med digital satsning

Protools från Eskilstuna flyttade över till Askås E-handelsplattform 2020. Nu börjar deras digitala satsning ge resultat med kraftig tillväxt online.
Köpbarnvagn i ny design

Köpbarnvagn i ny design

Det närmar sig 20 år i branschen för Karlstad-baserade Köpbarnvagn. I förra veckan lanserades e-handeln i en ny design och efter ett på flera sätt händelserikt 2020 är företaget redo för tillväxt och ännu fler nöjda kunder.
VP Autoparts gasar med Askås

VP Autoparts gasar med Askås

Våren 2020 lanserades en ny e-handel med Askås som leverantör. I december gick bolaget live med en sajt för den amerikanska marknaden och i mars var det dags för lansering i Norge.
Nya momsregler från 1 juli

Nya momsregler från 1 juli

En ny omsättningströskel och förenklad momsredovisning för distansförsäljning till privatpersoner i andra EU-länder. Det är de stora förändringarna i och med de nya momsregler som trädde i kraft 1 juli.
Trimma din e-handel med Askås

Trimma din e-handel med Askås

Vill du vara säker på att din e-handel kan hantera förhöjd trafik även under årets mest intensiva försäljningsperioder. Då rekommenderar vi Askås Profilering & Analys-paket.
Optimerad känsla med Abacus

Optimerad känsla med Abacus

En personlig, familjär och kvalitetsmedveten 30-åring. Denna beskrivning stämmer in på Abacus Sportswear som under våren lanserat e-handel med Askås som leverantör.
Ten Protection tar upp kampen

Ten Protection tar upp kampen

Skyddshandskar i premiumsegmentet med hållbarhetstänk och rättvisa tillverkningsvillkor. Detta är grundläggande byggstenar när Ten Protection lanserar e-handel med Askås.
Sportfiskeprylar bäst igen

Sportfiskeprylar bäst igen

När kunderna själva får säga sitt blir Sportfiskeprylar återigen bästa e-handlare inom sportsegmentet i Pricerunners årliga granskning.
Nå kunderna med Askås och CDON

Nå kunderna med Askås och CDON

Kopplingen mellan Askås och CDON Marketplace gör att du snabbt och enkelt kan nå miljontals nya kunder och testa dina produkter på övriga nordiska marknader.
Askås anställer

Askås anställer "fotbollslag"

Askås genomför den största enskilda satsningen någonsin. Elva nya medarbetare har rekryterats för att möta efterfrågan från branschen.
Ny spelplan för annonsering

Ny spelplan för annonsering

Apples nya regler för spårning förändrar spelplanen för annonsering, inte minst via Facebook och Instagram. Vad kan du som e-handlare göra för att rusta dig inför framtiden?
Utveckling, optimering och säkerhet

Utveckling, optimering och säkerhet

2021 satsar vi ännu mer resurser på Askås interna utvecklingsgrupp. Fokus är att jobba brett med att göra e-handelsplattformen än mer stabil, funktionsrik och optimerad.
Lyft med Askås Baspaket

Lyft med Askås Baspaket

När du vill komma igång snabbt till en låg kostnad. Då är Askås Bas helt rätt lösning för dig. Vårt baspaket är prisvärt, funktionsrikt och en riktigt bra start på en långvarig och framgångsrik e-handelsresa.
Rivstart för Mr Cake

Rivstart för Mr Cake

I september tog Roy Fares och hans företag Mr Cake beslutet att expandera online. Tre månader senare lanserades en ny e-handel med Askås som plattforms-leverantör.
ARTIKEL 1-15 70.1 2 3 4  Nästa »  | Visa alla