Sök
Ny spelplan för annonsering

Ny spelplan för annonsering

Apples nya regler för spårning förändrar spelplanen för annonsering, inte minst via Facebook och Instagram. Vad kan du som e-handlare göra för att rusta dig inför framtiden?

Lyft med Askås Baspaket

Lyft med Askås Baspaket

När du vill komma igång snabbt till en låg kostnad. Då är Askås Bas helt rätt lösning för dig. Vårt baspaket är prisvärt, funktionsrikt och en riktigt bra start på en långvarig och framgångsrik e-handelsresa.

Vi välkomnar Glitter som ny kund!

Vi välkomnar Glitter som ny kund!

1992 öppnade Glitter sin första butik och under åren sedan dess har bolaget byggt ett riktigt starkt varumärke och nått en ledande position. Nyligen lanserades den nya e-handel med Askås som plattformsleverantör.

BRL levererade med Askås Enterprise

BRL levererade med Askås Enterprise

Ökad efterfrågan under längre tid, fler hemleveranser och riktigt hög kundnöjdhet. BRL Electronics ser tillbaka på Black Week med mängder av goda erfarenheter i bagaget.

Dubblad försäljning för SoffaDirekt

Dubblad försäljning för SoffaDirekt

Nytt arbetssätt, dubblad omsättning och en sajt som levererade fläckfritt. Så summerar Jessica Egman på SoffaDirekt årets Black Week.

Lyft med Askås och Google

Lyft med Askås och Google

Askås har stöd för alla möjligheter som Google erbjuder och vi hjälper självklart till med att få din e-handel rätt ”utrustad” när du vill komma igång.

Askås laddar för D-Congress

Askås laddar för D-Congress

Torsdag 5 mars skickar vi en styrka till D-Congress. "Vi ser fram emot att få träffa massor med partners, våra kunder och andra e-handlare", säger Askås marknadschef Peter Smersfeldt.

Kundkommunikation med Bengans

Kundkommunikation med Bengans

Att kommunicera med kunderna på rätt sätt är en given ingrediens i ett lyckat e-handelskoncept. Bengans Skivbutik använder sig av Askås Marketing Automation.

ARTIKEL 1-8 8.1  | Visa alla