Sök

Snabb och kundanpassad support

När du stöter på patrull, när du har frågor men inga svar, när du behöver stöd, rådgivning och tydliga lösningar. Då finns vi på supportavdelningen här för dig.

På Askås är vi måna om att erbjuda en bra support anpassad efter dina behov.

Vår duktiga personal finns tillgänglig i flera olika kanaler för att hjälpa dig.  

Via webb- och e-post i vårt supportcenter på support.askas.se och telefonsupport under kontorstid. 0533-69 16 00

Vi kan även leverera skräddarsydda supportlösningar utifrån dina behov. Särskilda beredskapsavtal, så kallade SLA (Service Level Agreement), som mot en avgift ger dig tillgång till vår support dygnet runt.

Vi arrangerar också utbildningar, både hos oss i vår utbildningslokal och utlokaliserat till er.

Vill du teckna ett SLA-avtal med Askås?

Service Level Agreement

Skaffa tillgång till jourhavande supporttekniker 24 timmar om dygnet.