
Jonas Askås går tillbaka som VD
Jonas Askås återvänder som VD för Askås. Med en tydlig vision och nya satsningar på AI och en helt ny plattformsversion ser Jonas fram emot att återigen vara operativ och driva bolaget.
Jonas Askås återvänder som VD för Askås. Med en tydlig vision och nya satsningar på AI och en helt ny plattformsversion ser Jonas fram emot att återigen vara operativ och driva bolaget.
Med Askås nya AI-funktion kan du på ett ögonblick skapa professionella och optimerade produkttexter. Oavsett om du lägger till nya produkter eller uppdaterar gamla, säkerställs hög kvalitet med minimal insats.
Prishistoriklagen har nu varit i kraft i några år, och Konsumentverket tycks skärpa tillsynen mot e-handlare som inte följer reglerna.
Samla länkar och aktuell information på en smidig länksida som dina besökare når via sociala medier. Slipp fundera på att uppdatera profillänkarna i alla dina sociala kanaler.
GPSR ställer nya krav på produktsäkerhet och spårbarhet för e-handlare från 13 december 2024. Ta reda på vad lagen innebär och hur du kan förbereda din verksamhet.
Med GDPR i fokus erbjuder Askås smarta verktyg för gallring, anonymisering och säker hantering av kunddata. Upptäck hur du kan stärka både efterlevnad och kundförtroende i din e-handel.
Askås Kundsegmentering är en ny inbyggd funktion för att skapa dynamiska och automatiserade kundsegment.
Självklart vill vi önska alla medarbetare, partners och framförallt våra kunder en riktigt God Jul & Gott Nytt År.
När vi nu närmar oss slutet av 2024 ser vi tillbaka på ett år fyllt av framsteg och utveckling.
Askås växer och söker nu nya medarbetare inför 2025. Vill du bli en del av ett innovativt företag som skapar framgång för några av Skandinaviens ledande e-handlare?
Med beprövade strategier och erfarenheter från tidigare år satsar vi på att göra Black Week till en succé för våra kunder. Här har vi samlat användbara tips, råd och insikter för att e-handlare ska få ut det mesta av sina kampanjer.
Möten, diskussioner och samtal om AI, hållbarhet, betalningar, logistik och mycket annat. Askås E-handelsdag blev precis lika lyckad som vanligt.
Askås E-handelsdag kan summeras med orden innehållsrik, avslappnad och inspirerande. Till hösten kör vi igen och anmälan är öppen.
Du glömmer väl inte bort att städa i ditt kundregister. Korrekta och uppdaterade kunduppgifter har en mängd fördelar och Askås e‑handelsplattform har flera funktioner som underlättar arbetet.
Expansion till nya marknader och länder är ett sätt att nå fler kunder och skapa tillväxt. Ta del av Jonas Askås tankar om internationell e-handel och missa heller inte våra "10 saker att tänka på".