Sök
Kundkommunikation med Bengans

Kundkommunikation med Bengans

Att kommunicera med kunderna på rätt sätt är en given ingrediens i ett lyckat e-handelskoncept. Bengans Skivbutik använder sig av Askås Marketing Automation.
Kockums startade nytt med Askås

Kockums startade nytt med Askås

Askås är en leverantör som bryr sig om oss, vi är inte bara en i mängden. Det vi vill kunna göra, det löser Askås. Det är en trygghet, säger Robert Turanji som startade e-handel med Askås 2018.
Spelexperten lyfter med Askås

Spelexperten lyfter med Askås

I tio år har Mattias Gladh och hans kollegor drivit Spelexperten.com i rätt riktning. Under 2019 har utvecklingen tagit fart riktigt ordentligt och nu tar man sikte mot nya marknader.
Bra 2019 för Layered

Bra 2019 för Layered

Ökad försäljning och höjd lönsamhet blev det positiva utfallet för Askås-kunden och inredningsföretaget Layered under 2019.
ICANIWILL har flyttat till Askås

ICANIWILL har flyttat till Askås

I början av november lanserade ICANIWILL en ny sajt på Askås e-handelsplattform och målsättningen är tillväxt och stark utveckling på en global marknad.
Stor succé för Askås E-handelsdag

Stor succé för Askås E-handelsdag

Anders Borg som keynote speaker, rekord i antalet utställare och en avslappnad skön stämning. Askås e-handelsdag togs emot väl av alla inblandade.
Starkt första år för Alva

Starkt första år för Alva

Högkvalitativa sängkläder med omtanke om människor och miljö i alla led. Det är grunden för Göteborgsföretaget Alva som nu firar ett lyckat första år.
Trosa möbler siktar uppåt med Askås

Trosa möbler siktar uppåt med Askås

I mer än två decennier har Trosa Möbler varit en lokalt stark möbelhandlare med utgångspunkt från Trosa. Nu finns en ny e-handel för det anrika företaget och Askås leverar plattformen.
Askås fortsätter expandera

Askås fortsätter expandera

Första halvåret 2019 går till historien för e-handelsleverantören Askås. Inflödet av nya kunder, omsättning och antalet nyanställningar slår alla rekord. – Hittills har 2019 överträffat alla förväntningar, säger Peter Smersfeldt.
Lyckad start för Sängvaruhuset

Lyckad start för Sängvaruhuset

3 april 2019 lanserade Sängvaruhuset Elgen sin nya e-handel på Askås plattform. Därmed togs ett nytt, spännande steg för det anrika och framgångsrika företaget.
CAIA tar klivet ut i världen

CAIA tar klivet ut i världen

I november lanserade CAIA Cosmetics sin e-handel på Askås e-handelsplattform. Nu har ett halvår passerat och företaget har tagit klivet ut på en global marknad.
Kils Slakteri rustar för framtiden

Kils Slakteri rustar för framtiden

Kött från lokala, värmländska gårdar. Sylt, kryddor, ostar och högklassiga charkuterier. Detta är en del av utbudet när Kils Slakteri möter kunderna i sin nylanserade e-handel.
Care of Carl och Skincity Topp 5

Care of Carl och Skincity Topp 5

Nyligen presenterade IDG.se sin årliga rankning över Sveriges bästa e-handlare och två av fem i toppen jobbar med Askås som leverantör - Skincity och Care of Carl.
ARTIKEL 46-60 AV 68. «Föregående 3 4 5  Nästa »  | Visa alla