Sök
Care of Carl och Skincity Topp 5

Care of Carl och Skincity Topp 5

Nyligen presenterade IDG.se sin årliga rankning över Sveriges bästa e-handlare och två av fem i toppen jobbar med Askås som leverantör - Skincity och Care of Carl.

Desenios segertåg fortsätter

Desenios segertåg fortsätter

Efterfrågade produkter, fokus på en personaliserad kundupplevelse och geografisk expansion. Framgångsreceptet för Desenio sedan resan tog sin början på allvar för fem år sedan och tillväxten fortsätter kraftigt uppåt.

Bingo Rimér valde Askås

Bingo Rimér valde Askås

Fotograf, konstnär och entreprenör. Bingo Rimér är en person ständigt i rörelse och på väg framåt. Sedan december kan han skriva in e-handlare på visitkortet.

Askås-familjen växte under 2018

Askås-familjen växte under 2018

En summering av det gångna året är alltid trevligt här på Askås. Inte minst med tanke på att vi har fått fler "kompisar" i vår e-handelsvärld. 25 nya kunder startade e-handel på Askås e-handelsplattform under 2018.

Succé när CAIA Cosmetics lanserades

Succé när CAIA Cosmetics lanserades

10.00 på tisdag förmiddag gick startskottet. Bianca Ingrossos nya makeup-märke CAIA Cosmetics öppnade dörrarna och intresset var rekordstort.

Proteinbolaget blev årets Gasellföretag

Proteinbolaget blev årets Gasellföretag

Proteinbolaget har varit kund till Askås sedan 2014. Utvecklingen sedan dess har gått snabbt uppåt. 2017 omsattes 50 miljoner och tillväxten fortsätter. Nyligen prisades Proteinbolaget som Årets Gasellföretag i Örebro län.

Bianca Ingrosso lanserar CAIA Cosmetics

Bianca Ingrosso lanserar CAIA Cosmetics

Nu lanserar Bianca Ingrosse det egna makeup-märket, CAIA Cosmetics. 20 november sjösätts den nya e-handeln fullt ut och det är Askås som levererar e-handelsplattformen.

Tillväxt men ökad konkurrens

Tillväxt men ökad konkurrens

Det fortsätter uppåt för den samlade svenska e-handeln. Samtidigt finns det utmaningar att möta och en allt tuffare konkurrens från stora utländska aktörer. Det visar rapporten Svensk E-handel 2018 som presenteras av DIBS.

Rydbergs Ur lanserar ny e-handel

Rydbergs Ur lanserar ny e-handel

14 juni lanserades Rydbergs Ur sin e-handel på Askås e-handelsplattform. Familjeföretaget som sådant hade då existerat i 114 år och det är nu fjärde generationen som driver verksamheten.

ARTIKEL 61-70 70. «Föregående 1 2 3 4 5  | Visa alla