
GPSR: Vad innebär den nya lagstiftningen
GPSR ställer nya krav på produktsäkerhet och spårbarhet för e-handlare från 13 december 2024. Ta reda på vad lagen innebär och hur du kan förbereda din verksamhet.
GPSR ställer nya krav på produktsäkerhet och spårbarhet för e-handlare från 13 december 2024. Ta reda på vad lagen innebär och hur du kan förbereda din verksamhet.
Med GDPR i fokus erbjuder Askås smarta verktyg för gallring, anonymisering och säker hantering av kunddata. Upptäck hur du kan stärka både efterlevnad och kundförtroende i din e-handel.
Askås Kundsegmentering är en ny inbyggd funktion för att skapa dynamiska och automatiserade kundsegment.
Självklart vill vi önska alla medarbetare, partners och framförallt våra kunder en riktigt God Jul & Gott Nytt År.
När vi nu närmar oss slutet av 2024 ser vi tillbaka på ett år fyllt av framsteg och utveckling.
Askås växer och söker nu nya medarbetare inför 2025. Vill du bli en del av ett innovativt företag som skapar framgång för några av Skandinaviens ledande e-handlare?
Med beprövade strategier och erfarenheter från tidigare år satsar vi på att göra Black Week till en succé för våra kunder. Här har vi samlat användbara tips, råd och insikter för att e-handlare ska få ut det mesta av sina kampanjer.
Möten, diskussioner och samtal om AI, hållbarhet, betalningar, logistik och mycket annat. Askås E-handelsdag blev precis lika lyckad som vanligt.
Du glömmer väl inte bort att städa i ditt kundregister. Korrekta och uppdaterade kunduppgifter har en mängd fördelar och Askås e‑handelsplattform har flera funktioner som underlättar arbetet.
Expansion till nya marknader och länder är ett sätt att nå fler kunder och skapa tillväxt. Ta del av Jonas Askås tankar om internationell e-handel och missa heller inte våra "10 saker att tänka på".
I tio år har Proteinbolaget haft tillväxt med Askås e-handelsplattform. Nu satsar bolaget internationellt med en ny varumärkessajt för det egna varumärket GAAM.
Double Opt In är ett effektivt sätt att säkerställa kvaliteten på dina e‑postlistor. Askås erbjuder funktionalitet för att skicka automatiska bekräftelsemail med verifieringslänk.
På Askås älskar vi mer än något annat att lansera helt nya sajter eller projekt för våra befintliga kunder. Vi välkomnar Niut som nu har släppt in kunderna till sina två sajter niutclub.se och niutclub.com.
Specialanpassade varumärkessidor, höjt snittordervärde och en smidig köpresa. Lägg till det 47 procents tillväxt så kan man summera det första året för LINUM som kund hos Askås som väldigt positivt.
Nytt gränssnitt, smidigare inställningsvyer och ett antal nya funktioner. Det är klart för versionsuppdateringar till Askås 13.