Vi välkomnar Glitter som ny kund!
1992 öppnade Glitter sin första butik och under åren sedan dess har bolaget byggt ett riktigt starkt varumärke och nått en ledande position. Nyligen lanserades den nya e-handel med Askås som plattformsleverantör.
1992 öppnade Glitter sin första butik och under åren sedan dess har bolaget byggt ett riktigt starkt varumärke och nått en ledande position. Nyligen lanserades den nya e-handel med Askås som plattformsleverantör.
Ökad efterfrågan under längre tid, fler hemleveranser och riktigt hög kundnöjdhet. BRL Electronics ser tillbaka på Black Week med mängder av goda erfarenheter i bagaget.
Med ACM – Askås Cookie Manager har du alla möjligheter att leva upp till de bestämmelser som är gällande i GDPR.
Pen Store är en växande kraft att räkna med i sin bransch och nyligen blev bolaget första helt nya kund att lanseras med Askås Enterprise.
Sportfiskeprylar är Sverige bästa e-handel i sportsegmentet. Det slås fast i Pricerunners årliga bedömning av branschen.
Träffa Jennifer Nilsson och Caroline Lindström, två av Askås rutinerade frontend-utvecklare. Här berättar de om designprojektet inför lanseringen av vår kund Max Gaming 2020.
I november 2018 lanserade CAIA Cosmetics sin nya e-handel på Askås plattform. I förra veckan fick VD Mikael Snabb pris för Årets e-handelsprestation i Sverige.
Vi kan nu erbjuda en integration till nya Budbee Box som ger utökad valfrihet för slutkonsumenterna. Läs mer om tjänsten och Budbees kompletta erbjudande.
MaxGaming satsar vidare i Norden och globalt. Tillväxten ska ske med Askås Enterprise. Askås mest kraftfulla, funktionsrika och driftsäkra e-handelslösning.
Med Askås integration till Adyen kan du erbjuda hundratals olika betalsätt och öka din konvertering i länder över hela världen.
E-handelsbranschen har stått sig väl under 2020. Den samlade försäljningen för Askås hundratals anslutna e-handlare har ökat med 1,7 miljarder kronor under året.
Impecta Fröhandel har haft en stark och stabil utveckling under många år. Målet för 2020 var ambitiöst när det sattes och allt tyder på att visionen kommer överträffas med bred marginal.
Markant försäljningsökning under hela 2020 och fantastiska siffror i juli. För ICANIWILL, Askås-kund sedan i höstas, har detta speciella år inneburit att tillväxten har accelererat.
Hållbara och snygga outdoor-kläder för vardagliga naturupplevelser det är grundtanken med det färska bolaget Hajk som startat e-handel med Askås.
Tillväxt har länge varit vardag för Proteinbolaget. Nu fokuserar man på lönsamhet och nyligen lanserades siten på Askås Enterprise, vår mest kraftfulla paketering.