Sök

Service Level Agreement

Skaffa tillgång till jourhavande supporttekniker 24 timmar om dygnet.
Service Level Agreement i gruppen Funktioner hos Askås I&R AB (askas_0019)

Trygghet med Askås
Service Level Agreement

För extra trygghet och stabilitet kan du teckna ett SLA-avtal med Askås. Detta ger dig tillgång till en jourhavande supporttekniker 24 timmar om dygnet.

Askås erbjuder alla e-handelskunder tillgång till en effektiv och kunnig supportavdelning via mail och telefon under kontorstid. Om du känner att du vill ha en utökad möjlighet till teknisk support går även detta att lösa.

SLA, Service Level Agreement, innebär att du i akuta situationer kan ta kontakt med och få hjälp av vår jourhavande tekniker 24 timmar om dygnet. SLA innebär trygghet under heta säljperioder.

Driver du en e-handel som drar mycket trafik under exempelvis Black Friday eller andra viktiga säljperioder kan SLA rädda dig när oförutsedda händelser inträffar.

Fördelar med Service Level Agreement

Teknisk support utanför kontorstid avseende fel orsakade av Askås.

Support och felavhjälpning utanför kontorstid avseende andra ärenden mot debitering.

Dygnet-runt-jour via epost och telefon.

  • Mer information

    Möjlighet att få hjälp inom en timme även utanför kontorstid. (SLA Total).

    Automatisk övervakning av din webbshop.

    Automatisk övervakning av din webbshop med larmfunktion. (SLA Max och Total).

  • Kostnad

    Kontakta Askås för priser, mer information och beställning: sales@askas.se eller 0533-69 16 00.

Se fler funktioner

Säkerhet
Tvåfaktorsautentisering 2FA

Tvåfaktorsautentisering ger en starkt utökad säkerhet och minskar riskerna för intrång vä...

GDPR-funktioner

Behövlig och effektiv GDPR-funktionalitet.

SSL - TLS

Kryptera innehållet och skydda din e-handel med SSL/TLS.

Askås och Google

Askås har stöd för alla relevanta möjligheter som Google idag erbjuder.