Sök

Service Level Agreement

SLA, Service Level Agreement ger trygghet. Du får tillgång till en jourhavande supporttekniker 24 timmar om dygnet.
Service Level Agreement i gruppen Funktioner hos Askås I&R AB (askas_0019)
Service Level Agreement

Trygghet med Askås
Service Level Agreement

För extra trygghet och stabilitet kan du teckna ett SLA-avtal med Askås. Detta ger dig tillgång till en jourhavande supporttekniker 24 timmar om dygnet.

Askås erbjuder alla e-handelskunder tillgång till en effektiv och kunnig supportavdelning via mail och telefon under kontorstid. Om du känner att du vill ha en utökad möjlighet till teknisk support går även detta att lösa.

SLA, Service Level Agreement, innebär att du i akuta situationer kan ta kontakt med och få hjälp av vår jourhavande tekniker 24 timmar om dygnet. SLA innebär trygghet under heta säljperioder.

Driver du en e-handel som drar mycket trafik under exempelvis Black Friday eller andra viktiga säljperioder kan SLA rädda dig när oförutsedda händelser inträffar.

Fördelar med Service Level Agreement


    Teknisk support utanför kontorstid avseende fel orsakade av Askås.

    Support och felavhjälpning utanför kontorstid avseende andra ärenden mot debitering.

    Dygnet-runt-jour via epost och telefon.

    • Kostnad

      SLA BAS: 1 895 kr/mån - Pris extra site: 595 kr/mån
      SLA MAX: 3 395 kr/mån - Pris extra site: 895 kr/mån
      SLA TOTAL: 4 995 kr/mån - Pris extra site: 1 495 kr/mån

      OBS: Gäller vid tecknande av tolvmånadersavtal

      Kontakta Askås för mer info/beställning: sales@askas.se eller 0533-69 16 00 

    • Mer information
      Möjlighet att få hjälp inom en timme även utanför kontorstid. (SLA Total)

      Automatisk övervakning av din webbshop.

      Automatisk övervakning av din webbshop med larmfunktion. (SLA Max och Total)