Stäng

Jag vill bli kontaktad


Jag vill kontakta Askås

Telefon: 0533-69 16 00

Säffle (huvudkontor)
Järnvägsgatan 11
661 30 Säffle

Stäng

Jag är intresserad av Askås Baspaket


Jag vill kontakta Askås

Telefon: 0533-69 16 00

SLA - Service Level Agreement

Trygghet dygnet runt med
Askås Service Level Agreement

För extra trygghet och stabilitet kan du teckna ett SLA-avtal med Askås. Detta ger dig tillgång till en jourhavande supporttekniker 24 timmar om dygnet.

Publicerad: 2021-04-27

Askås erbjuder alla e-handelskunder tillgång till en effektiv och kunnig supportavdelning via mail och telefon under kontorstid. Om du känner att du vill ha en utökad möjlighet till teknisk support går även detta att lösa.

SLA, Service Level Agreement, innebär att du i akuta situationer kan ta kontakt med och få hjälp av vår jourhavande tekniker 24 timmar om dygnet. SLA innebär trygghet under heta säljperioder.

Driver du en e-handel som drar mycket trafik under exempelvis Black Friday eller andra viktiga säljperioder kan SLA rädda dig när oförutsedda händelser inträffar.


Fördelar med Service Level Agreement

Teknisk support utanför kontorstid avseende fel orsakade av Askås.

Support och felavhjälpning utanför kontorstid avseende andra ärenden mot debitering.

Dygnet-runt-jour via epost och telefon.

Möjlighet att få hjälp inom en timme även utanför kontorstid. (SLA Total)

Automatisk övervakning av din webbshop.

Automatisk övervakning av din webbshop med larmfunktion. (SLA Max och Total)


Kostnad

SLA BAS: 1 795 kr/mån - Pris extra site: 495 kr/mån
SLA MAX: 3 295 kr/mån - Pris extra site: 850 kr/mån
SLA TOTAL: 4 995 kr/mån - Pris extra site: 1 495 kr/mån

OBS: Gäller vid tecknande av tolvmånadersavtal

Kontakta Askås för mer info/beställning: sales@askas.se eller 0533-69 16 00