Ny butik för Svenska Gummihuset
I början av 2018 började Svenska Gummihuset att leta efter en ny plattformsleverantör. Valet föll på Askås och nyligen lanserades en helt ny sajt som ska ta däckleverantören in i framtiden.
I början av 2018 började Svenska Gummihuset att leta efter en ny plattformsleverantör. Valet föll på Askås och nyligen lanserades en helt ny sajt som ska ta däckleverantören in i framtiden.
I tio år har Mattias Gladh och hans kollegor drivit Spelexperten.com i rätt riktning. Under 2019 har utvecklingen tagit fart riktigt ordentligt och nu tar man sikte mot nya marknader.
Ökad försäljning och höjd lönsamhet blev det positiva utfallet för Askås-kunden och inredningsföretaget Layered under 2019.
2019 lanserades en ny e-handel på Askås e-handelsplattform. Det handlar om The Case Factory som säljer mobilskal i läder av högsta kvalitet.
I början av november lanserade ICANIWILL en ny sajt på Askås e-handelsplattform och målsättningen är tillväxt och stark utveckling på en global marknad.
Efter ett intensivt och ambitiöst projekt lanserades Landshopping.se en e-handel på Askås plattform på måndagen.
Högkvalitativa sängkläder med omtanke om människor och miljö i alla led. Det är grunden för Göteborgsföretaget Alva som nu firar ett lyckat första år.
I mer än två decennier har Trosa Möbler varit en lokalt stark möbelhandlare med utgångspunkt från Trosa. Nu finns en ny e-handel för det anrika företaget och Askås leverar plattformen.
Första halvåret 2019 går till historien för e-handelsleverantören Askås. Inflödet av nya kunder, omsättning och antalet nyanställningar slår alla rekord. Hittills har 2019 överträffat alla förväntningar, säger Peter Smersfeldt.
3 april 2019 lanserade Sängvaruhuset Elgen sin nya e-handel på Askås plattform. Därmed togs ett nytt, spännande steg för det anrika och framgångsrika företaget.
I november lanserade CAIA Cosmetics sin e-handel på Askås e-handelsplattform. Nu har ett halvår passerat och företaget har tagit klivet ut på en global marknad.
Kött från lokala, värmländska gårdar. Sylt, kryddor, ostar och högklassiga charkuterier. Detta är en del av utbudet när Kils Slakteri möter kunderna i sin nylanserade e-handel.
Nyligen presenterade IDG.se sin årliga rankning över Sveriges bästa e-handlare och två av fem i toppen jobbar med Askås som leverantör - Skincity och Care of Carl.
Efterfrågade produkter, fokus på en personaliserad kundupplevelse och geografisk expansion. Framgångsreceptet för Desenio sedan resan tog sin början på allvar för fem år sedan och tillväxten fortsätter kraftigt uppåt.